Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.29. 00:00 eroszita

Vasárnap délután

Feküdtünk egymás mellett, beszélgettünk. Csak olyan ráérősen, nyugisan. Vasárnap van. A maga meleg, párás, nyár eleji hangulatával. Egy pólóruha volt rajtam, bugyi nélkül, rajta meg egy sort...meleg van. Hozzábújtam, a karjára fektettem a fejem, ő pedig a gerincemen játszott az ujjaival. A mellkasán matattam, az ujjaim megtalálták a mellbimbóit, a szőre között kalandoztam, köröket rajzoltam rá. Lejjebb és lejjebb vezettem a kezem. Szeretem a hasát simogatni, puha és meleg. Az államat megfogta és a fejem megemelve hozzámhajolt és megcsókolt. Hosszan és lágyan. Két karral ölelt át, és most erőszakosabban, szenvedélyesebben dugta a nyelvét az ajkaim közé.

Vadul csókolóztunk, mint aki lemaradt valamiről, vagy éppen nem akar kihagyni semmit. Játszottak a nyelveink egymással, többször körberajzoltuk egymás ajkát, nehogy elfelejtsük a formáját és ízét. Az egyik kezével felhúzta a ruhám és a mellemmel kezdett el játszani. A tenyerébe elfér, kellemesen kitölti. Simogatta, játszott a mellbimbómmal, a bőrének az érintése, a lágy simogatás bizsergető érzése végig futott egészen a puncimig. Éreztem ahogy a kéj duzzasztja a csiklóm, a nagy ajkak nedvesednek...

A kezem megmozdult és a keményen álló farkába ütközött. Majd szétfeszítette a nadrágot. Nem engedte, hogy kiszabadítsam, levette rólam a ruhát és elkezdte csókolni a nyakam, a fülcimpám a szájába vette. Tudta, hogy ezzel megőrjít. Fokozza a vágyat, erogén zónák halmaza, azonnal reagált rá a testem...Tudta mit tegyen...simogatni kezdte a szeméremdombom, majd egy ujjával besiklott és a nedves barlangban elmerült. Nagyon finoman és apró mozdulatokkal mozgatta, ingerelte, miközben a fülemmel játszott. A nyakamon folytatta anélkül, hogy az ujját kihúzta volna a puncimból. A melleimet csókolgatta, a mellbimbómat keményen megdolgoztatta a nyelvével, miközben már három ujjával játszott a tocsogós puncimban.

Kiszabadult végre a farka! Keményen állt és hívogatóan bólogatott felém a makkjával. A hátára feküdt én pedig fordított felállásban felé térdepeltem. A szemem előtt, az ajkaimnál volt a fenséges fallosz. Az ő arca előtt a kéjtől fényesen csillogó, duzzadt, nyalni való szeméremajkak. Ő a bokámat fogta, én támaszkodtam, csak a nyelvünk és a szánk dolgozott. Szinte ráültem az arcára, így szerette, és a csiklómat nyalogatta, szivogatta, játszott a szájával vele. Én a makkját nyalogattam körbe, aprókat szorítva a számmal rajta, majd folyamatosan de lassan haladtam le a tövéig. Nagyon lassan, szinte rátoltam a szám. Éreztem, hogy a torkom szorításában van a vége és ő is felnyögött. Hevesen ostromolta a nagyajkakat, és be becsusszant már a nyelve a hüvelyembe is. Éreztem, hogy közel a vég, a puncim már annyira nedves volt, duzzadt és forró, bizsergés futott végig rajtam, remegett a lábam és robbanásszerűen elélveztem a szájára, ahova belefolyt a nedvem. Hangosan nyögtem és ziláltam, míg ő szürcsölt és nyalogatta a barlangom.

Nem hagyott pihenni, kicsúszott alólam és mögém térdelt. A kő kemény farkát a még remegő puncimba merítette. Egyszerre nyögtünk fel. Nagyon lassan tolta és húzta ki be. Szinte cuppant. Előre hajolt és a nyakamra, hátamra puszikat adott. A mellem megfogta és simogatta, miközben jó mélyen betolva, nem mozdulva a csípőjével, élveztük mindketten, hogy összeillünk. Lassan megmozdult és körkörös apró mozdulatokat tett. Épphogy érezhető, de mégis simogató érzés.

Fellángolt újra mindkettőnkben a vágy. Ő tolta a csípőjét, én nyomtam felé a hátsóm, hogy minél mélyebben tudjon belém hatolni. Mindkét kezével megfogta a csípőm és segítette az ütemet. Hol gyorsabban, hol lassabban de minden másodperc élvezettel teli. Érzem, hogy enyhe remegés fut rajta keresztül. Kihúzza a szerszámát ami keményebb, duzzadtabb, mint valaha. Felülök és a számba veszem. Pár mozdulat és egy hatalmasat élvez, a torkomon folyik le az ondó. Nyelem és közben szopom még, minél több és hosszabb élvezet jusson neki.

Újra egymás karjaiban fekszünk. Izzadtan, de boldogan nézünk egymás szemébe. Eljuttattuk egymást újra a gyönyörök kertjébe.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr83590238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása