Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.29. 00:07 eroszita

Szex a lépcsőházban

-Ma ráérsz? Régen láttalak, jó lenne újra találkozni Veled. - hallgattam a jól ismert hangot a telefonban. Mindketten el voltunk foglalva, a sok munka miatt, és csak telefonon és interneten beszélgettünk. Bár ott hajnalokig.
-Hol randizzunk? - kérdeztem. Lenne még munkám, de az csak nemesít és nem boldogít.
-A Mammut előtt a szobornál. Szokott időben. - jött a gyors válasz.
-Rendben, ott leszek.
A villamoson azon gondolkoztam, hogy miért pont ott találkozunk? A lakása pár percre van, enni nem szoktunk, moziba járni ritkán együtt. Csupa kérdőjel volt a fejemben.
Felmentünk a legfelső emeletre, beszélgettünk. Moziszint. Csak nem moziba akar menni? Megfogta a kezem és a lépcsőházi ajtóhoz vezetett, majd elindultunk lefelé. Az első lépcsőpihenőnél megállt majd átölelt és megcsókolt. Elvette a táskám és letette a földre, majd újra csókolt, simogatott.
- A múltkor öngyilkos lett valaki itt, és négy óra múlva találtak rá, nem járnak gyakran erre emberek. - adta meg a választ a magamban feltett kérdésemre.
Csönd volt, és hát csókolózni, jobb itt, mint utcán. A keze egyszer csak a gombjaimon kezdtek matatni. Kigombolta a blúzom pár gombját, majd a melltartómból kiszabadította a melleimet és elkezdte csókolgatni. Fura volt a helyzet, de egyben nagyon izgató is. Nem zavart a helyszín. Átadtam magam az élvezetnek.
Vissza tette a melleimet a melltartóba, begombolta a blúzt, felvette a táskám, megfogta a kezem és mentünk. Egy másik lépcsőház, másik pihenője.
Újra táska le, csókol majd a szoknyám alá nyúl. A bugyit félrehúzva a sikamlós puncimba meríti az ujját. Simogatja és izgatja a csiklóm. Kicsit felnyögök.
-Csitt, kicsim, csitt, ha nem akarod, hogy több férfi is itt legyen körülötted. - suttogja a fülembe.
Néma szex, mert a visszhang elárul, felhangosít nagyon minden egyes hangot.
A hátam nekivetem a falnak és a kéj elönti a testem. Az egyik kezét a számra teszi. Muszáj. Nagyot élveztem, összehúzódik a testem, kapaszkodom belé, harapom a keze élét. Folyik a lábamon a nedvem. Megtörül egy zsebkendővel.
Másik lépcsőház, másik pihenő. Újra csókolózunk, miközben a kezem a nadrágja elejére teszi. Érzem a kemény szerszámát. Simogatom. Lehúzom a zipzárt és előbukkan a merev farka. Leguggolok és a számba veszem. Enyhe remegés fut rajta végig ahogy az egészet bekapom. DE nem lehet hangoskodni. Játszom vele, a makkjával, a torkomig elnyelem, ott tartom, élvezem, hogy lüktet a számban, hogy egyre hevesebben nyomja, tolja ő is előre a csípőjét.
Majd kiveszi a számból és felhúzza rá a gumit. Megfordít háttal maga felé és felhajtja a szoknyám, félrehúzza a tangám és bevezeti a nedves puncimba a falloszát. Két kézzel támaszkodom a falnak, a fenekem nekifeszül az ő csípőjének. Ütemesen mozgunk. A kezével néha körbesimogatja a kerekded popsim. Felhajtja a szoknyám, hogy lássa és élvezze a szemeivel is a látványt. Egyre gyorsabb és hevesebb, majd egy hatalmas lökés és élvezés némán, csak én hallom a gyors lélegzését.
Újra egymással szemben állunk. Csókol és én csókolom. Felveszi a táskám, a vállamra akasztja, megfogja a kezem és kimegyünk a forgatagba, egy fergeteges élménnyel gazdagabban.

Szólj hozzá!

Címkék: szex csók randi punci néma popsi


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr83590250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása