Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.29. 00:03 eroszita

Különterem

Várlak a kávéházunk különtermében, este hétkor! - olvasom az sms-t. Ki küldte? Ismeretlen a telefonszám, de csakis Ő lehetett, csak nekünk van közös kávéházunk. Hazajött? Három hónapja nem láttam, nem jelentkezett...A szivem a torkomban dobogott. Nincs időm hazamenni átöltözni. Gyors elemzés, kávéházhoz megfelelő ruha van rajtam, fürdőszoba meg van a munkahelyen. friss, üde lehetek este.
Nem tudtam dolgozni, a gondolataim az este körül forogtak. Annyira vágytam a társaságára, az érintésére, a felejthetetlen puha csókjaira.
Végre egyedül vagyok, "túlórázok" - mondtam, azért maradok még kicsit. Beállok a zuhany alá, annyira vágyom rá, hogy csukott szemmel, lassan simogatva magam zuhanyzom. Mintha ő is ott lenne. Vissza kell magam fogni, nehogy tovább is menjek egy zuhanyzásnál...Persze, mint mindig pont annyival később indulok el, hogy nehogy pontosan érkezzem. Mondták a kávézóban, menjek be, már ott van és vár rám. Nem voltam még a különteremben, ajtaja van. Remeg minden részem, mikor benyitok. Ott ül az asztal mögött, vagyis ült, mert felállt, hogy beléptem. Az asztalon a kedvenc szendvicsünk, kávé, üdítő.
Megfordulok és észreveszem, hogy zárható az ajtó. Ráfordítottam a kulcsot. Mire visszafordultam ott állt előttem. Nézett, kutatón, érdeklődve, csillogó szemekkel.
- Rég láttalak, hagy nézzelek kicsit.
Lecsúszott a táska a vállamról, hagytam leesni, nem érdekelt, itta a szemem minden részletét a testének. Összeakadt a tekintetünk, lángolt, húzott maga felé, vágyott rám, vetkőztetett. De csak álltunk egymással szemben. Egy lépés, egy lépést kell megtenni, hogy őrjöngjünk, egyet.
Felém nyújtotta a kezét, és megtettem azt az egy lépést. Végre. Szinte repültem a karjaiba, ölelt, csókolt, simogatott. Már nem volt rajta zakó, az inge alá csúztattam a kezem. Megremegtem amikor a bőréhez értem. Látni akartam meztelenül, enyém kellett hogy legyen, ott és akkor. Megbírkóztam az ingje gombjaival, miközben letéptem volna róla. Ő csak csókolt és szintén küzdött a ruháimmal. Mire észbekaptunk, egy csomó ruhakupac közepén álltunk, mint Ádám és Éva. Lassan pontról pontra csókolva, lehelve, játszva a nyelvemmel lejjebb és lejjeb ereszkedtem a testén, míg nem térdeltem előtte és a számba vehettem a farkát. Puha, finom, lágy volt. A nyelvem játszott a makkján, simogatta, ingerelte míg nem kezdett keményedni, feszülni, lüktetni. Nagyon lassan, az ajkaim közé vettem. Járt az ajkaim közt, a számban egyre mélyebbre, míg végül a torkom szorítása a makkján megtette a hatását. Kirántotta a számból, nem akart elélvezni, még nem.
Az asztalhoz vezetett, rátett és ráfektettet, hogy a puncimhoz közel kerüljön. Addigra a megduzzadt csiklóm már csak egy puha, meleg nyelvre várt, amit most meg is kapott. Felnyögtem és éreztem, hogy a kéj bizsergése elindult minden porcikám felé. Élvezettel simogatta, nyalta és itta a nedvem. Most én toltam el, nem így és nem most akartam elélvezni én sem.
Lesegített az asztalról és rádöntött. Hátulról a puncimba bevezette a fallosszát. Már a makkja érintése a nagyajkaimon élvezetet okozott, de mikor tövig behatolt, és egyszerre nyögtünk fel, semmihez nem hasonlítható érzést váltott ki bennünk. Megmarkolta a csípőm és ütemesen mozogva, ki-be járt a nedves, meleg, duzzadt puncimban a kemény farka. Gyors és lassú ütemek váltakoztak, hogy minél tovább érezzük egymást. Csattogott a két hús, folyt az izzadsággal keveredett nedv a lábak között. Éreztük, hogy nagyon közel a végső megsemmisülés. Nem lehet végtelen időkig eltolni, egyszer véget kell érni egy nagy hatalmas orgazmusban, ami éppen felénk száguldott. Rámhajolt, megfogta a melleim, tövig belémhatolt, nekem feszült és pár mozdulat után és egy sóhajnyi szünet végén remegés futott rajtunk végig és szinte egyszerre hangot adva a kéj gyönyörének eljöveteléről, megsemmisültünk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr75590244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása