Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.28. 23:57 eroszita

Romantika álomkivitelben

A járda szélén álltam. Vártam, hogy megálljon mellettem az autójával és én beszállhassak, hogy egy pár perc erejéig, de együtt legyünk. Mondta, hogy meglepetést tartogat a számomra, és ne csodálkozzak. Nem tudtam, mi lesz, de kellemes érzésekkel várakoztam. Hol lehet? A távolban feltűnt egy csoda, egy gyönyörű autó. Aranyszínben pompázott a lemenő nap utolsó sugaraiban. Elméláztam és arra eszméltem, hogy megállt előttem. Hirtelen hátraléptem, mert nem tudtam miért fékezett le. A sofőr várakozással telve mosolygott, mire a tudatomig jutott, hogy őt várom. Istenem, ez az autó... Álom, angyalszárnyakon szállunk majd! Beültem a drapp bőrrel bevont ülésre. Kaptam egy puszit és elindultunk. Álmélkodva néztem ezt a kivételes autót, ő pedig mesélt. Szereti, pihenteti a vezetés. Lágyan végigsimította a kezét a fa műszerfalon. (Ilyen gyengéd simogatásban talán még nő sem részesült) Magabiztosan ült a kormánynál, élvezettel, biztonsággal kormányozta az utunk célja felé. Hátradűltem az ülésben és utaztam. Másrészt boldog voltam, hogy megosztotta velem ezt a remek élményt és megmutatta a kincsét.

Egy szép, fákkal övezett, kandelláberes utcában leparkolt. Ültünk egymás mellett, a kinti lámpák szűrt fénye világította meg a kocsi belsejét. Beszélgettünk, de egyre csapongóbb lett, többet hallgatott és nézett engem. Majd megfogta az állam, maga felé fordította az arcom és megcsókolt. Lágy, puha ajkai olyan gyengéden értek a számhoz, épphogy az érzetet adták egy puszinak. Megéreztem a nyelve hegyét ahogy körbeírja az ajkaim, megrajzolta. Közelebb hajolt és a kezdeti gyengéd puszit felváltotta egy forró csók. - Szeretnélek érezni, átölelni. Üljünk hátra.

Sokkal több hely van, ez tény, és össze lehet bújni. Szorosan egymás mellé ültünk és itt már átölelhetett. Sürgető volt a csók, vággyal teli. Hosszan és kitartóan kényeztetett miközben gyengéden masszírozta a hátam. Majd a keze lassan a fenekemen kötött ki. Éreztem a keze tapintását, a gyengéd simítást ezzel együtt a csókja még hevesebbé vált. Éreztem az ingén keresztül a megfeszülő mell izmait, a nadrágja elől szakadásig feszült. Végig csúsztatta a tenyerét a combomon és a szoknyám alatt a térdemtől a combom felé lassan simogatott. Elidőzött a harisnya csipke részénél, mintha félne tovább menni, mikor rászánta magát és hozzáért a csupasz bőrhöz, a combom belső részén, megrándult. Én már akkor akartam, hogy tegye meg, simogassa a vágytól duzzadt nagyajkaimat, a tocsogó puncim. Gyengéden szétnyomta a lábam és a csipkés bugyin keresztül simogatott, miközben hevesen csókolt. Félrehúzta a zavaró ruhadarabot és a nedves, kéjtől remegő klitoriszomat kezdte lágyan simogatni. Maga is meglepődött, hogy mennyire duzzadt és hevesebben masszírozta, miközben a ujja a hüvelyembe csusszant. Nem voltam már ura a testemnek. Csókolta a nyakam, miközben az ujjai már hevesen ostromolták a puncim. Kapkodtam a levegőt, ziháltam és egyre jobban tudtára adtam mindkettőnknek, hogy közel a végső megsemmisülés. Egy utolsó játék az ujjakkal és ellenállhatatlanul elindult a gyönyör a szeméremdombomtól az egész testemen szétáradva, megfeszítve az izmokat a hüvelyben erősen összehúzva majd többszöri rángással a földöntúli élvezetig repítve. Ernyedten pihegtem a karjaiban.

Mikor kinyitottam a szemem egy boldog férfi arc nézett rám, a szemében apró csillagocskákkal. Finoman megsimogatott és csókolt. A kezem gyengéden odahúzta a nadrágjához, amit már majdnem szétfeszített a férfiassága. Kiszabadítottam. A halvány fényben láttam az erőtől és vágytól duzzadt szép makkját. A kezem rákulcsoltam és gyengéden megszorítva apró mozdulatokkal fel-le mozgattam a kezem. Hátrahajtotta a fejét és szaporán kezdett lélegezni. Nagyot sóhajtott és megrándult. Ekkor a vörösre duzzadt falloszt a nyelvemmel megsimogattam és a számba vettem. Az ajkaim gyengéden körbeölelték a makkját. Felnyögött. Egyre mélyebben hatolt a számba. A kezét a fejemre tette és diktálta az ütemet. Egy hirtelen, de gyengéd mozdulattal a farka tövéig lenyomta a fejem. Pár másodpercig ott tartott, majd a számból kicsúszó merev hímvessző gyönyörű csillogással meredt az orrom előtt. Pont ráesett egy gyenge fény, és a maga valójában keményen állva, nyáltól fényesen kínálta magát. Újra ráhajoltam, megkívántam ezt az isteni testrészt, akartam, hogy a számba vehessem, érezzem a torkomnál a makk összerándulását, halljam a kéjes nyögést. Többször eljátszottuk, míg pihenésképpen a golyóit puszilgattam, szopogattam. Az utolsó élvezetes szopogatást a farka tövénél kezdtem, a nyelvemmel alulról végig nyaltam a makkjáig és közben néztem az arcát, amin a végső stádium, a gyönyör várás látszott. Újra a számban volt, ez a fenséges szerszám. Újra diktálta az ütemet, de most már gyorsabban, és erőteljesebben. Éreztem, hogy még jobban megduzzad és még keményebb lesz, megremegett, megfeszült majd egy erőteljes lökéssel többször összehúzódott és a számba spriccelte a finom nedűt, ami a torkomon csorgott és én nyeltem, a hörgések és zihálások közepette. Nem engedtem el, míg az összes életet adó nedvet nem sikerült kipréselnem és lenyelnem. Addig simogattam a nyelvemmel és ajkaimmal míg meg nem nyugodott.

Így ért véget a megálmodott és valósággá vált álom, ami egy luxus autó hátsó ülésén páratlan és felejthetetlen élményt nyújtott mindkettőnknek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr75590232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása