Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.28. 23:53 eroszita

Gyors szex

Heves levélváltások és szexuális ígéretek tüzében megbeszéltük a találkát. Reggel hét órára! Kíváncsi voltam, hogy ilyen reggel, hogy hathat rám a szex. Pusztán kíváncsiság, milyen romantika fér meg a kávéval, amitől épphogy felébredek. Hozzám fog jönni, mert én egyedül lakom. Neki persze felesége van, aki örül ha ő máshová is megy, mert ő már nem bírja a strapát, amit az ő nagy libidójával kíván!
Felkelek fél hatkor, kávét főzök, szellőztetek, ágyat beágyazom, zuhany, formába hozni magam. És már reggel hét is van! Milyen romantikus, még félig alszok! És beront a hős szerelmes. Remélem nem csak fogat mosott, attól még lehet szájszaga! Ilyen kora reggel! Leveszi a cipőjét, leteszi a táskáját és te közben romantikusan ott állsz, mint egy kókadt virágszál. Majd megölel és kezd beléd valami élet költözni. Rajtad már nincs ruha, de ő még mindig öltönyben van, szoros nyakkendőben. Még jó, hogy a cipőjét levette. Kiderül, hogy ma értekezlete van, csak húsz perc a romantika, nincs idő leöltözni, csak a cipzárt lehúzni, téged tessék lássék gyors csapásokkal felélénkít, majd amikor észreveszed hogy az órájára néz, máris lelohadsz. Addigra ő is kész van. Gyors csók. Ugye neked is jó volt! - felkiáltás, kabát, táska - rohanás!
Te állsz a csukott bejárati ajtó mögött és azon merengsz, hogy miért is nem volt gyanús ez a reggeli hét órai találka? Te is az órádra nézel, még van 10 perc. Addig elgondolkozol, miért is volt ez neked jó?? Mikor tudta, hogy csak 20 perce lesz, amiből elhasznált rád, mit használt! pazarolt rád, 10 percet!? Mit tehetsz? Megvontam a vállam, a telefonból kitöröltem a számát és elmentem újra zuhanyozni. Legalább már kávét nem kell innom!

Ezt csak elképzeltem, amikor valaki azzal ostromolt, hogy ő csak és kizárólag reggel ér rá! De sajnos az aktust egyszer átéltem már, egy másik szituációban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr39590219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása