Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexmesék

Kitalált, megélt és hallott történetek. Hozzátettem, elvettem, hogy jobban élvezd, de a valóság a legjobb - főleg ha átéled.

Friss topikok

  • kingswinger: Hmmm... Velem is történt valami ilyen :) Vagyis majdnem :) (2010.03.22. 09:38) A parkban
  • spricc: Szia! Ezt nem lehet szárazon olvasni!:)) Nagyon jó! (2009.02.12. 12:32) A vágy édes bosszúja

Linkblog

2008.07.28. 23:49 eroszita

Ez sajnos valóság volt...

Ma megint megláttam a fényképét egy portálon. Eszembe jutott egy vad éjszaka, amit együtt chat-eltünk végig. Zenéket küldött, én hallgattam és közben "beszélgettünk". Jó volt a hangulat. Értelmes, tanult, olvasott ember. Jó a humora, isteni a zenei ízlése. És csinos. Persze többször is beszélgettünk, de fülledt nyár volt és az az este előrevetítette a közelgő találkozás időpontját. És eljött a nagy pillanat. Megjelent a fényképről ismerős arc, a kisfiús mosolyával. Kék ing, nyakkendő, sötét nadrág és rövidszárú western csizma volt rajta. Mikor megpuszilt éreztem rajta a dohányszagot. Nos, ezt utálom. Elfelejtettem megkérdezni, hogy cigizik-e? Sebaj, nem akarok vele csókolózni. (vagyis eddig akartam, de ezek után nem fogok) Leültünk beszélgetni, ő egyre közelebb araszolt hozzám. Nekem jár a kezem, ha beszélgetek valakivel. Így a hajához is hozzáértem. Szinte vonzott, olyan szép színe volt. Egy lakkfalba ütköztem. Egy flakon lakk volt a haján, azért volt olyan szépen fésült. Megjegyezte, hogy az összes lakkot megkereste otthon, ami volt, mert már mennie kellene a fodrászhoz, mert hosszú is és FESTETNI is kellene már!! Ekkor a macsó kép összeomlott bennem. Természetesen uralkodtam magamon, hogy ne nevessek. De örökké a haját néztem, és amikor észrevette ő is arról kezdett beszélni. Nagyon kellemetlen volt, mert már alig tudtam magamon uralkodni. És persze nagyon vidám kedvem kerekedett, de még nem röhögtem, csak hangosabban kacarásztam. Ő ezt a jó dumájának vélte, és ráerősített. Én már akkor nem figyeltem mit mond, csak magamra, nehogy elnevessem magam. Közben azon járt az eszem, hogy fogom én kitenni, mert most azért jött, hogy szexeljünk. Már rá is tért a témára, szépen, óvatosan az igaz. És megmentett egy telefon. Sürgős munkahívás volt. Sajnálkoztam. hogy most nem sikerült, de legközelebb bepótoljuk. Minden áron meg szeretett volna csókolni, de én már akkor csak a munkára tudtam "koncentrálni". Szomorúan ment el, én meg felszabadultam. És végre nevethettem, bár akkor már nem volt sok értelme. Elmúlt a pillanat. Én pedig visszahívtam a "főnökömet", aki a barátnőm volt! Őt használtam ürügyként, hogy lerázzam a csalódást okozó macsót.

Hívott vagy kétszer, de miután kitértem a meghívás találkára elől feladta. Megkérdezte, hogy mi a baj, mert biztos gondolta, hogy van valami oka, csak nem tudta mi. Hiszen, csinosan és netten fitten jött a randira. És most ez volt a baj, túl nett volt és lakkos....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eroszita.blog.hu/api/trackback/id/tr3590211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása